Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Q: Πως μπορώ να περιηγηθώ στο site σας;
A: Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα διαθέτει πάνω από 100 διαφορετικούς κωδικούς προϊόντων ώστε για την δική σας ευκολία έχουμε κατηγοριοποιήσει όλα τα προϊόντα μας στο μενού που θα βρείτε στην κεντρική σελίδα μας.
Για την μεγαλύτερη ευκολία στην αναζήτηση έχουμε διαιρέσει την τεράστια γκάμα προϊόντων μας στις υποκατηγορίες από όπου μπορείτε να περιηγηθείτε και να βρείτε το προϊόν της επιθυμίας σας. Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την Αναζήτηση, που θα σας οδηγήσει κατ’ ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας.
Q: Τι είναι το καλάθι αγορών;
A: Είναι ότι ακριβώς είναι το καλάθι και στα κανονικά καταστήματα. Μπορείτε με το κουμπί Προσθήκη στο καλάθι να τοποθετείτε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το αφαιρείτε με το κουμπί Διαγραφή. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε ψωνίσει. Ακολουθεί μια μικρή διαδικασία μέχρι να γίνει δικό σας. Έχετε τη δυνατότητα να δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο κοστίζει το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί.
Q: Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;
A: Αν παρά την αναζήτηση στο site δεν έχετε καταφέρει να βρείτε το προϊόν που θέλετε τότε μπορείτε να το παραγγείλετε είτε ηλεκτρονικά στη διεύθυνση [email protected], είτε σε έναν από τους πωλητές μας στο τηλέφωνο 2310 660 887
Q: Πώς μπορώ να παραγγείλω;
A: Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω της μηχανής αναζήτησης ή από τις διάφορες κατηγορίες. Πατήστε στο σύνδεσμο Προσθήκη στο καλάθι δίπλα στο προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό ‘καλάθι αγορών’ σας.
Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας πατήστε στο Καλάθι Τέρμα επάνω Δεξιά, επιβεβαιώστε τα προϊόντα που έχετε προσθέσει στο Καλάθι σας, και ύστερα πατήστε Παραγγελία ή Γρήγορη Παραγγελία που βρίσκεται κάτω από την λίστα προϊόντων που έχετε στο καλάθι σας και θα περάσετε σε ασφαλή σύνδεση όπου θα σας ζητηθούν τα στοιχεία σας και να ορίσετε τρόπο πληρωμής και αποστολής.
Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 2310 660 887 εργάσιμες ημέρες 09:00-17:00 Δευτέρα έως Παρασκευή ή μέσω E-Mail [email protected] όλο το 24ωρο.
Οι παραγγελίες που καταχωρούνται μετά τις 14:00 ή σε ημέρες αργίας εξυπηρετούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη.
Q: Πώς γνωρίζω εάν έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία μου;
A: Αφού τελειώσετε τη διαδικασία καταχώρησης των στοιχείων του παραλήπτη και πατήσετε Καταχώρηση Παραγγελίας, θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί. Σε αυτό το μήνυμα αναφέρεται και ο κωδικός της παραγγελίας, τον οποίο καλό θα ήταν να κρατήσετε εώς να παραλάβετε την παραγγελία στα χέρια σας.
Q: Στην περίπτωση που λείπει ένα προϊόν από την παραγγελία μου.Τι μπορώ να κάνω;
A: Στην αποθήκη της εταιρείας μας είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο θέμα της άμεσης αλλά και σωστής εξυπηρέτησής σας. Αν παρόλα αυτά εντοπίσετε κάποια παράλειψη στην παραγγελία σας θα πρέπει να μας το αναφέρετε την ίδια ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας.
Διαδικασία Αναφοράς
• Να μας στείλετε ένα e-mail στη διεύθυνση [email protected], όπου θα αναφέρετε ο κωδικός παραγγελίας ή σε τι όνομα έχει γίνει η καταχώρηση και φυσικά το λάθος που έχει γίνει.
• Να μιλήσετε με έναν από τους πωλητές τις εργάσιμες ημέρες από τις 09:00-17:00